Πέμπτη 19 Ιουνίου 2008

9{iii} + ολίγον από επικαιρότητα

Καλημέρα σας

Πρώτα απ' όλα
θέλω να δώσω τα θερμά μου
συγχαρητήρια
στον αγαπημένο μου
Π-ΟΤΕ
ο οποίος μέσω του Conn-x
σας στέρησε
(λολ)
την ανάγνωση του post
κάτι μέρες πιο πριν
και
αυτό γιατί
ενώ έγραφα και ήμουν
έτοιμος να ολοκληρώσω το post
ξάφνου (sic)
κόλλησε
η σύνδεση(?)
και έχασα ότι είχα γράψει
μέχρι εκείνη τη στιγμή

anyway

έχει περάσει αρκετός καιρός από το
τελευταίο post
πολλά θέματα έχουν προκύψει στην επικαιρότητα
π.χ
Siemens
αποπομπή Σημίτη
Euro υστερία και Euro ξεφτίλα
ακρίβεια
ευρωσύνταγμα
και πόσα ακόμα
δεν αναφέρω

τα πολιτικά δεν θα τα σχολιάσω
διότι τα θεωρώ βαρετά
η ακρίβεια δεν θέλει σχολιασμό
τι να κάνω δηλαδή
σαν τον Αυτιά να αρχίσω να διαμαρτύρομαι για την τιμή
της ντομάτας
και
του αγγουρακίου(sic)
?
δεν πρόκειται

α
ξέχασα την αγαπημένη μου
Eurovision
για την οποία
θα πω δυο κουβέντες μόνο
1.το τραγούδι της Αρμενίας έπρεπε να βγει
τουλάχιστον πρώτο
2.αυτά

επίσης είχαμε και το συμβάν
με τους πρώτους
ομοφυλοφιλικούς γάμους στην Τήλο
ακολουθεί
το σχόλιό μου

λολ
για να σοβαρευτούμε όμως
πιστεύω πως από την στιγμή
που οι ομοφυλόφιλοι είναι
άνθρωποι
και όλοι οι άνθρωποι
έχουν δικαίωμα
στην αγάπη αλλά
και
στον γάμο
τότε
γιατί να μην μπορούν να ζήσουν όπως θέλουν
εγώ το βλέπω τόσο απλά

συνεχίζω με το Euro
και
με το φετινό "ναυάγιο"
δεν θα αναλύσω το θέμα
με ποδοσφαιρικούς όρους
έτσι κι αλλιώς
εφημερίδες διαβάζετε
και
-δυστυχώς για εσάς-
παρακολουθήσατε τα παιχνίδια στην ΝΕΤ
προσωπικά ας πούμε
ότι συμμερίζομαι με τις απόψεις
των μετριοπαθών
χωρίς βέβαια να ξεχνάω τα πολύ
σοβαρά
προπονητικά λάθη από τον Όθωνα
βέβαια και να φύγει
υπάρχει έτοιμη λύση


γεια σου Τάκαρε!!!

ακόμα
από την μεριά μου
θα σας παραθέσω μια εικόνα
ντοκουμέντο

εκείνη τη στιγμή
χάλασε το κλίμα της Εθνικής
με τα γνωστά επακόλουθα
αυτό είναι που λένε

από χέσιμο
ή
από πέσιμο"
λολ λολ
(α να χαθείτε
κακοήθεις!)
πάντως η αλήθεια είναι
πως ανεξάρτητα από ποια πλευρά
το βλέπει κανείς
όλοι ξενερώσαμε
αλλά
και
στενοχωρηθήκαμε άγρια
με το φετινό φιάσκο
πρώτοι το 2004
τελευταίοι το 2008
μόνο η Ελλάδα τα κάνει αυτά
άλλωστε
είναι γνωστό
τοις πάσι
ότι εμείς οι
Έλληνες
είμαστε
ή
του ύψους
ή
του βάθους

θα τελειώσω το σχόλιο μου
για το "πειρατικό"
λέγοντας αρχικά
το πόσο αηδιασμένος είμαι από
τους "νονούς" του "πειρατικού"
και
περισσότερο από το γεγονός ότι
όλοι βούτηξαν στη θάλασσα πριν ναυαγήσει
ξέρετε όλοι
ποιοι/ποιος είναι
...όχι?
θα βοηθήσω
1.έχει μούσια
2.με κάθε σύνδεση στον Γερμανό σου δίνει μπάλα
το βρήκατε για ποιον μιλάω?
είμαι σίγουρος
ότι το βρήκατε
μάτι βγάζει
λολ
τελειώνοντας με την εθνική
θα σας παραθέσω δύο γελοιογραφίες
από τον Χρήστο Ζωίδη
σκιτσογράφο στην εφημερίδα "Goal News"
ο οποίος είναι και
ο αγαπημένος μου
η πρώτη λέει το αυτονόητο


η δεύτερη όμως
είναι αυτή που
σε κάνει να σκεφτείς
λίγο παραπάνω
και
όπως λένε
και
οι Κινέζοι
στην αγαπημένη μου
έκφραση-κλισέ
μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις
τα συμπεράσματα δικά σας


λοιπόοοοοον
αφού τελειώσαμε και με την επικαιρότητα
περνάμε στο αγαπημένο
μου
χόμπυ
ξέρετε
τις φωτογραφίες με τους
"ψαγμένους" υπότιτλους

ναι έχω κι άλλες
εικόνες
από το Lost
βασικά είναι
άλλες δύο
η πρώτη
είναι ένα κλασικό μπινελίκι
από τον Σώγιερ
με μία διαφορά από τα
άλλα
αυτό είναι το αγαπημένο μου
τόσο
λιτό
και
απέριττο


δίκιο δεν έχω
?????
φυσικά και
έχω
δικό μου το blog
ότι θέλω λέω
άλλωστε δεν έχετε ακουστά
την δημοκρατία του ενός?
το τελευταίο screenshot
από το
Lost
μιλάει από μόνο του
ρίχνει την αυλαία
όσον αφορά τις πρώτες
4 περιόδους του Lost


αυταααααααααααά
λολ

όμως νομίζατε
ότι θα αρκεστώ
μόνο στο Lost?
οοοοοοοόχι βέβαια
απ'όλα έχει ο μπαξές
(τουρκιστί:κήπος)
η χάρη μου
έφτασε
και στην υπέροχη σειρά
Heroes
(περιμένω με ανυπομονησία
τον τρίτο κύκλο)
αγαπημένος μου χαρακτήρας
ο Hiro Nakamura
Ιάπων στην καταγωγή
και
με ιδιότητα να πηγαινοέρχεται μπροστά
και
πίσω στον χρόνο
φυσικά και
είναι "φάτσα" ο τύπος


εεεεεεεε?
βέβαια
έχει ένα μικρό προβληματάκι
όταν λέει
"Γκόυλπ"
-ξεροκαταπίνωντας ντε!-
μάλλον εννοεί
"Γκλούπ"
δεν εξηγείται αλλιώς


λολ
επίσης
νομίζατε πως μόνο ο Σώγιερ
βρίζει σε αυτό
τον κόσμο?
κάνετε λάθος


υπάρχουν και χειρότερα
αν αναλογιστείτε ότι
την παραπάνω φράση την λέει
ο μικρότερος αδελφός
απευθυνόμενος
στον μεγαλύτερο
φέρνει κάπως
σε
Οιδίποδα τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα
πως είναι η λέξη να δεις
......
αιμομιξία!
το βρήκα
λολ
λολ
όμως δεν σταματάμε εδώ
καθώς έχουμε και "πράμα"
από
Iron Man
αμεεεέ!
(τρομερή ταινία
+
τρομερή υποκριτική
από Robert Downing Junior)
ο οποίος υποδύεται
τον Τόνι Σταρκ
έναν αλαζόνα
κάφρο
εγωκεντρικό
και
φιγουραντζή
πρόεδρο πολυεθνικής
και λαμπρό επιστήμονα που
είναι και ο πρωταγωνιστής


οτι είναι φιγουραντζής φαίνεται πάντως
λολ

αυτά τα ολίγα
για σήμερα

εις το επανιδείν


...............................

υποσημείωση
η φωτογραφία με τον Ρεχάγκελ
είναι φτιαγμένη
αλλά και παρμένη
από εδώ
http://kourkouti.yooblog.gr/
μακράν τα πιο
πετυχημένα
μοντάζ σε φωτογραφίες
τα σπάει άγρια ο τύπος
λολ

υποσημείωση 2
ακόμα περισσότερα
σκίτσα
του Χρήστου Ζωίδη
μπορείτε να βρείτε
εδώ
http://www.goalday.gr/summary.asp?catid=10681&tag=8073

υποσημείωση 3
το ρολόι με την αντίστροφη
μέτρηση
που είναι στην αρχή σχεδόν
της σελίδας
είναι
το
countdown
μέχρι να αρχίσει ξανά
το Lost
για να μην ξεχνιόμαστε
λολ

1 σχόλιο:

babour είπε...

Sir Takis gia panta!Ta spaei h montarismenh photo i kaliterh tou post me diafora.Tetoia mera prin 4 xronia pigainame stous 4,se 2xronia pali!