Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

#2

Αγαπημένο μου
ακροατήριο
πριν συνεχίσω θεωρώ ότι είναι πρέπον
να γνωρίζετε
κάποιες λεπτομέρειες
για τη ζωή
μου
γιατί ο γράφων πιστεύει
πως έτσι επιτυγχάνεται καλύτερα
αυτή η
πως να την πω
αμφίδρομη?
διαδραστική?
τέλοσπάντων
σχέση που προσπαθώ να
επιτύχω
με σας
όσο
και με μένα
τον ίδιο

Λοιπόν
είμαι 21
και μένω Αθήνα
είμαι φοιτητής
και το γουστάρω απίστευτα
γενικά είμαι
αρκετά απαισιόξος
αλλά
φροντίζω να μην
χάνω το χιούμορ μου
είμαι σκορπιός
(με ωροσκόπο καρκίνο)
και έχω γενέθλια
17/11
τι άλλο
α
είμαι ολυμπιακός
μέχρι το
κόκκαλο
πράγμα αρκετά παράξενο για την περιοχή μου
καθώς μένω σε
πόλη ιδρυμένη
από πρόσφυγες
αλλά
δεν νομίζω πως έχει και πολλή σημασία
ασχολούμαι πολύ με
τον κινηματογράφο
την μπάλα
τις γυναίκες (sic)
καθώς και
το διαδίκτυο

χμμ
από μουσική
ακούω τα πάντα
μία ματιά στο
mp3 μου
αρκεί για να το καταλάβει κάποιος
βέβαια σαν αγαπημένα genres
έχω τα ακόλουθα
emo,house,r'n'b
χωρίς να αποκλείω τα υπόλοιπα
rock,low bap,metal
και δεν συμμαζεύεται
έχω αρκετά ανώμαλο γούστο
στην μουσική
στο γυμνάσιο
άκουγα φανατικά rave (lol)

αυτά προς το παρόν

και όχι δεν τελείωσα
απλά
βαρέθηκα να γράφω

to be continued

........

Δεν υπάρχουν σχόλια: