Δευτέρα 10 Μαρτίου 2008

#4

Το παραμύθι
της Καθαράς
(Καθαρής???
ποτέ δεν κατάλαβα
την διαφορά)
Δευτέρας

Λοιπόν
βασικά

Καλησπέρα σας

Όπως εύκολα
μπορεί να καταλάβει
κανείς
το σημερινό μου
θέμα
είναι
η Καθαρά,-ή
τέλοσπαντων
η Δευτέρα της
ταραμοσαλάτας
και
των
ντολμαδακίων
"Γιαλαντζί" (που σημαίνει
ψεύτικα στην Τουρκική
και αυτό γιατί
τα original ντολμαδάκια
είχαν κιμά μέσα)
anyway

Ποτέ μου
δεν κατάλαβα την
χρησιμότητα
μιας ακόμη
αργίας στην
"επίσημη" χώρα των αργιών
(εκτός
βέβαια
από την προφανή
χρησιμότητα της
που δεν είναι άλλη από
το δημοσιοϋπαλληλικό (ουφ!)
αραλίκι)

Και τι εννοώ
πες
η Πρωτομαγιά είναι
αφιερωμένη στους αγώνες της εργατικής τάξης
απόλυτα σεβαστό και
τα σχετικά
Των Τριών Ιεραρχών
ξέρω'γω
θρησκευτική
γιορτή
η χαρά των μαθητών
με λίγα λόγια
αλλά και αυτό σεβαστό
Η Κυριακή του Πάσχα

της Λαμπρής)
και οι υπόλοιπες μέρες
της Εβδομάδας των Παθών
κι αυτές σεβαστές
και κατανυκτικές
(άλλωστε είναι
η high season της
εκκλησίας
αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα)
Μετά από αυτό τον
μίνι απολογισμό
των αργιών
εγώ
προσωπικά
δεν βλέπω
σε σύγκριση με τις άλλες αργίες
την χρησιμότητα της
και μη μου πείτε
ότι αρχίζουν οι
40 μέρες νηστείας μέχρι το
Πάσχα
γιατί και αυτό είναι
αμφισβητήσιμο
προσωπικά
δεν έχω νηστέψει ποτέ μου
λόγοι
1)το θεωρώ χαζό να νηστεύεις
40 μέρες έτσι ώστε
τις υπόλοιπες 325 μέρες του
έτους να μπορώ
να τρώω
τον κ**ο μου
2)είμαι από τους ανθρώπους
που αν μου
απαγορέψουν κάτι
τότε το κάνω με
όλη μου την ψυχή
3)είμαι πολύ λιγούρης
έτσι ώστε να βλέπω
κρέας και εγώ
να την περνάω με
ρεβίθια

Επιπλέον
δεν είναι τρομερά
μονότονο
να γνωρίζεις
από τον Δεκέμβριο
τι φαγητά
θα φας μια συγκεκριμένη μέρα
τον Μάρτη??

Τα κλασσικά
ταραμοσαλάτα
ψωμί πλατύ σαν φερρυμπότ
(που εξακολουθώ να μην
καταλαβαίνω γιατί το λένε λαγάνα
και όχι απλά ψωμί)
ντολμαδάκια γιαλαντζί
(όπως προανέφερα)
τι
άλλο
?
γίγαντες
(no comment)
χταπόδι
(σε όλες τις διαθέσιμες
μορφές του)
και όλα τα υπόλοιπα
φυτικά
μη ζωικά προϊόντα
+
τα λουκάνικα
και τα μπιφτέκια
από την προηγούμενη
μέρα
μην πάνε χαμένα!

δεν ξεχνάω το
ατελείωτο
κόκκινο -χύμα βέβαια-
κρασί
όπως και το
τουρσί
(αφανής ήρωας)
α
και τα κλασσικά
παραδοσιακά
νησιώτικα
ηπειρώτικα
και δεν συμμαζεύεται
τραγούδια
που όπως πολλά
πράγματα
τα θυμόμαστε μόνο
σε
special occasions

και όλα αυτά
χωρίς να υπολογίσω
τα έξοδα για τα εστιατόρια
και για την βενζίνη
την
ταλαιπωρία στην εθνική
και
last but not least
το όνειρο κάθε παιδιού
του 21ου αιώνα
ο
ονειρεμένος
παραδοσιακός (sic)
χαρταετός
δεν υπάρχει παιχνίδι
(αν μπορεί κάποιος να το αποκαλέσει έτσι)
που να δίνει
τόση πολύ χαρά στους μπαμπάδες
και
τόση λίγη στα παιδιά
10+ ηλικία πάντα)
σαν παιδί τον μίσησα
με όλη μου την ψυχή
γιατί ποτέ δεν κατάφερα να
τον αναγκάσω
έστω
να πετάξει
αλλά και γιατί
ο πατέρας μου
ποτέ δεν με άφηνε να τον κουμαντάρω
τον αγόραζε για μένα
τον κατέστρεφε μόνος του
(στο πλαίσιο
άτυπης κόντρας με "συνάδελφους" μπαμπάδες-γείτονες)
και στο τέλος έβριζε εμένα
βέβαια το σημαντικότερο είναι ότι
ΠΟΤΕ
δεν κατάλαβα τι στο διάολο
είναι τόσο διασκεδαστικό
στο να προσπαθείς να σηκώσεις ένα κομμάτι
χαρτί με ουρές από
εφημερίδες

Συνοψίζοντας
την συγκεκριμένη αργία
την κατατάσσω στις μέρες
που όλοι ομαδικώς κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας
με πρόσχημα τον θρησκευτικό
ευκολοφόρετο μανδύα
τι εννοώ??
συμβαδίζουμε με το θέμα της θρησκείας (βλ. νηστεία)
για μία μόνο ημέρα
νιώθοντας έτσι ότι
κάναμε το
καθήκον μας ως καλοί
και
ευσεβείς χριστιανοί
χωρίς να ιδρώνει και ιδιαίτερα το αυτί μας
καθώς πρόκειται για μία και όχι
για 40 ημέρες
εμένα το μότο μου
ήταν πάντα
όλα ή τίποτα
(όχι μαζί σου πάντως)
αν θες να κάνεις κάτι σωστά
τελείωσε το
μην το αφήνεις μόνο στην αρχή

Το ότι γενικά μας αρέσει
να κοροϊδευόμαστε
δεν αντιστοιχεί μόνο στην
Καθαρή Δευτέρα
αλλά και σχεδόν σε όλες
τις μέρες που
είναι αφιερωμένες σε κάτι
AIDS,καρκίνο του μαστού,περιβάλλον,κλπ
φοράμε ένα φιογκάκι
και το κάναμε το καθήκον μας
ως πολίτες
άσχετα που ενώ το φοράμε το φιογκάκι
π.χ θα συνεχίζουμε να ρυπαίνουμε αλόγιστα

ελπίζω να μην ξέφυγα πάρα πολύ
απο το θέμα μας

υποσημείωση 1
θα μου πείτε
ωραία όλα αυτά
αλλά εσύ
γιατί έχεις
τόσο μεγάλο πρόβλημα
με την συγκεκριμένη αργία
μήπως με το ζόρι σε τάιζαν
γίγαντες όταν ήσουν μικρός?
η αλήθεια είναι πως όχι
δεν έχω
απλά μ' αρέσει να σχολιάζω
τα πράγματα τα οποία μου
φαίνονται περίεργα έως και αστεία
(ο καθένας έχει δικό του πρότυπο για το χιούμορ)
με τον χαρταετό βέβαια
τα αισθήματα είναι αμοιβαία
λολ

υποσημείωση 2
πραγματικά δεν περίμενα ότι θα
έγραφα τόσα πολλά
για ένα θέμα
που μόνο τα παιδάκια της Τρίτης Δημοτικού
ασχολούνται στις εκθέσεις τους

αυτά

αν ξέχασα κάτι
δεν πειράζει
του χρόνου πάλι

..........

3 σχόλια:

nasia είπε...

egw kserw pws i ka8ara/ri deutera einai mera perisullogis...i mera pou pairnoume tin apofasi na ginoume kaluteroi an8rwpoi
(8ewritika)!!!..ara prepei na ka8ierwsoume polles ka8ares deuteres to xrono...
ps:vevaia panta 8a uparxoun autoi pou 8a nomizoun pws i ka8ara deutera...einai mera genikis ka8ariotitas..(kai mpaniou eniote!!!)

Noname είπε...

SImfono mazi sou. Alla prepei na upologiseis to neo tropo zois tou mesou ellina
O opoios den exei xrono , sinepos kathierwnei simbolikes meres gia drastiriotites pou apaitoun xrono opos i nhsteia. Fantasou loipon enan ergazomeno meta apo saranta meres nhsteia,dld elliphs diatrofhs

giorgos.al είπε...

pleon zoume se mia koinwnia pragmatikh fulakh. ka8e ellhnas psaxnei tropous na 3efugei apo auth th fulakh estw gia ligo. ta pragmatika nohmata twn argiwn den apasxoloun kanenan pleon(pragmatika poios endiaferetai gia to ti timame th mera ths prwtomagias???).oloi koitane apla na 3efugoun gia ligo. to nohma ths ka8aras deuteras 8a to katalaveis se liga xronia otan 8a eisai anagkasmenos na douleueis olh mera gia na taiseis gunaika, paidia, skulia kai na tous ta prosfereis ola.tote pou h zwh sou 8a einai mia mizerh ka8hmerinothta. den einai swsto auto pou sumvainei alla etsi ki alliws h koinwnia pou klhronomhsame einai swsth? h mhpws h koinwnia pou 8a afhsoume sta paidia mas 8a einai swsth? tespa epeidh se agapaw (filika kai aderfika panta) sou euxomai pragmatika na mhn anagkasteis na gnwriseis pote auto to neo nohma ths argias ths ka8aras deuteras kai na mhn ais8an8eis pote fulakismenos se mia ka8hmerinothta.