Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

#3

Η χαρά
του να μένεις
μέσα
Σάββατο βράδυ

(για τον θεό
ποιον κοροϊδεύω)

Ερχόμενος λοιπόν
αντιμέτωπος
με την καταστροφή

(για κάθε μικροαστό
που σέβεται τον εαυτό του)

είμαι αποφασισμένος
να γράψω
και να εξομολογηθώ
τα βαθύτερα
συναισθήματα μου
αυτή την στιγμή

Όντας άνθρωπος
που από το γυμνάσιο και
μετά
θεωρούσε την έξοδο του Σαββάτου
ως
την εθνική
παλιγγενεσία της εβδομάδας
θα λεγα
ότι αντιμετωπίζω
την μη-έξοδο
ως καταστροφή

ακόμα και στις πανελλήνιες
θεωρούσα καθήκον μου
να βγω έξω για διασκέδαση
το Σάββατο
ακόμα και αν έχανα πολύτιμο χρόνο διαβάσματος
το πόσο λάθος ήταν
αυτή η απόφασή μου
φαίνεται
καθαρά και από τα μόρια που έβγαλα στις πανελλήνιες
βέβαια η συνείδηση μου
παρέμεινε καθαρή
ή
τουλάχιστον
την ανάγκασα εγώ ο ίδιος να
παραμείνει
έτσι

δεν θα περίμενα τίποτα λιγότερο
από έναν άνθρωπο
ο οποίος
την φράση
"Και 40 πυρετό να΄χω εγώ θα βγω το Σάββατο"
(απευθυνόμενος
στην εκλιπούσα μητέρα μου)
την είχε
και έχει ακόμα
ψωμοτύρι


θα μου πείτε
και εύλογα
πως δεν έγινε και τίποτα
να μείνεις μέσα ένα
Σάββατο
συμφωνώ
δεν είναι και τόσο τραγικό όσο ακούγεται
ίσα ίσα
γλιτώνεις
την ταλαιπωρία
την ορθοστασία
την βενζίνη
τα χρήματα
ΑΛΛΑ
χάνεις
το χαβαλέ
το οφθαλμόλουτρο
και
κάποιες ωραίες στιγμές με τους φίλους σου
αν τα βάλεις βέβαια στη ζυγαριά
δεν είμαι σίγουρος
για το
τι
μετράει περισσότερο
τη σήμερον ημέρα
για μένα
σίγουρα η ζυγαριά γέρνει προς το χαβαλέ
και την παρέα
(καλά και το οφθαλμόλουτρο)
για άλλους πιο εγκρατείς
σίγουρα τα λεφτά
μετράνε περισσότερο

Βέβαια για να
είμαι δίκαιος
η Σαββατιάτικη έξοδος
πάνω από όλα
κάνει χαρούμενους τους μαγαζάτορες
και γενικά
όποιον βγάζει κέρδος
από όλο αυτό το
πανηγύρι
αλλά αυτό
είναι άλλη ιστορία


εν τέλει
τι μετράει περισσότερο
η διασκέδαση
ή
ο συνάνθρωπος
??

βέβαια
ακόμα
δεν ανέφερα
τον λόγο
της μη-εξόδου μου
ας πούμε
πως θα κρατήσω συντροφιά
σε ένα ανθρώπινο ον
που με χρειάζεται
(ήρωας!?)
θα μου πείτε τώρα
σιγά τότε ρε μεγάλε
την θυσία

κάνεις τόση φασαρία
για το τίποτα
θα συμφωνήσω
εν μέρει
δεν θα πάθω και τίποτα
αν κάτσω
ένα βράδυ μέσα
ο άνθρωπος μετράει
περισσότερο
(και όλα τα σχετικά)

ακόμα
(και αφού σκεφτόμουν
για κανά τέταρτο
τα θετικά του εγκλεισμού στο σπίτι)
και μέσα στο σπίτι
έχεις πολλά ωραία
και διασκεδαστικά
πράγματα να κάνεις
όπως:
1)να παρακολουθήσεις τον 3ο κύκλο του
Prison Break
2)να παρακολουθήσεις τον 3ο κύκλο του
Prison Break
3)χμμμμμ.........
μέχρι εκεί πάει μου φαίνεται


αλλά

ο Γιαννάκης
ο Πλούταρχος
τι φταίει
ρε πούστη μου
?????/

λολ


υποσημείωση
και όπως πολύ σωστά
λέει και η διαφήμιση
της Cuervo
"ΜΗΝ ΜΕΝΕΤΕ ΜΕΣΑ!"
και
όχι
δεν είναι
γκρίζα διαφήμιση


...............

6 σχόλια:

nasia είπε...

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.................................. puretos to sabbatobrado!!!giati oloi snomparoume tin kyriaki??kai poios ka8ierwse to sabbato ws mera
e3odou???......pane kontra sto katestimeno kai vges kuriaki!!!!!!!!!!

Daysleeper είπε...

Σάββατο
και Κυριακή
στη χώρα του
μαλάκα
γουστάρουμε
όλοι

Active Member

λολ

giorgos.al είπε...

yoyoyo de peirazei re man. sou uposxomai na se vgalw apo vdomada se kamia plateia gia mpures- oi mpures apo mena. mhn 3exnas ti eipe kai o oblivion eee;

giorgos.al είπε...

aaaaaaaaa kai siga ton giannakh ton ploutarxo!!!!!!!!!

katerina είπε...

pes ta xrusostome!!!!!!!!!!!!!!...kai i paraskeui antautou kali einai!!!!

katerina είπε...

pes ta xrusostome!!!!!dikio exei i nasia!!alla kali einai kai i paraskeui enallaktika