Σάββατο 8 Μαρτίου 2008

#1

Λοιπόν
πρέπει να
ομολογήσω πως νιώθω αρκετά αμήχανα
αυτή την στιγμή.
Όχι για τι γράφω για πρώτη φορά
σε τέτοια μορφή
αλλά
γιατί η δημιουργικότητα
ποτέ δεν ήταν
κάποιο απο τα προτερηματά μου.
Στα εικαστικά τότε τις μακρινές σχολικές
(ευτυχισμένες??) μέρες
πάντα είχα τους χειρότερους βαθμούς
(μαζί με όλα τα "θετικά" μαθήματα)
Πραγματικά δεν ξέρω που οφείλεται αυτό
ίσως η δημιουργικότητα να είναι κληρονομική
και απο όσα ξέρω
κανείς στην οικογένεια μου
δεν είχε ποτέ ούτε καν ψύγματα δημιουργικότητας
μέσα του
ίσως μόνο στα μπινελίκια.
Το μόνο δημιουργικό κάτι
που έχω μέσα μου είναι η γραφή
(έτσι νομίζω δηλαδή)
..........
Γιατί λοιπόν
αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό το blog?

πραγματικά
ΔΕΝ ΞΕΡΩ
δεν είναι θεματικό blog σίγουρα
θα γράφω ότι μου περνάει απο το μυαλό
και ότι έχει να κάνει
με πράγματα που
ασχολούμαι καθημερινά
ή
με ότι με απασχολεί
δεν θα το αποκαλούσα διαδικτυακό ημερολόγιο
η ονομασία που του ταιριάζει
είναι μάλλον
διαδικτυακή εξομολόγηση
ή απλά
δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω
και γράφω αερολογίες
στο ınternet
όπως και να'χει θα το προσπαθήσω

Καλώς με βρήκατε!
όσοι ελάχιστοι
bloggers μου κάνετε την τιμή
και με διαβάσετε


.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: